Sunday 29 October 2017

Kunskap Till Handling Forex Seminarier


Kunskap till handlingsgranskning - Testimonials - Vad Graduates Säg Kunskap till Handling Sydafrika Forex, handlas korrekt, är det snabbaste sättet att bli ekonomiskt oberoende och avsluta ditt dagliga jobb. Greg Secker, världsberömd multi-miljonär valutahandel och rikedom tränare - grundade kunskapen till handling 2003 för att hjälpa dig att slutligen bryta sig fritt från tiden är pengar fälla. Sedan dess har Greg Secker och hans team av elit Forex Trader Trainers förändrat livet för tusentals människor från London till Sydney. Ge dem kompetensen att vara ekonomiskt fri, ta kontroll över sina liv och aldrig behöva oroa sig för sin framtid, någonsin igen. Och nu Gregs dynamiska Forex strategier sparkar upp en storm i Sydafrika Här presenterar vi några genuina testimonialer från våra studenter. Min bästa handel hittills är jag inte säker på om det var nybörjare tur, men det var ungefär 10 Jag heter Bhadra Ranchib, jag är docent vid Cape Peninsula University of Technology. Greg Secker höll ett seminarium i Kapstaden i juli. Jag bestämde mig för att delta när jag alltid letar efter nya möjligheter. Bland strategierna är kunskapen om att lära sig Pivots och inkomstgeneratorerna. Jag har varit konsekvent i att hålla fast vid dessa. Det passar in i min tidtabell, med tanke på att jag jobbar heltid, håller jag fast vid långsiktiga affärer. Det här brukar jag göra på morgonen innan jag går till jobbet, den enda gången jag övervakar handel är på kvällen. Min bästa handel hittills är jag inte säker på om det var nybörjarkurs, men det var ungefär 10. Det var klart att det gick ner, i genomsnitt gör jag mellan 1 och 2. Det jag har lärt mig på kursen är att vara konsekvent. Jag säger alltid att människor bara är konsekventa, det kommer att byggas över tiden. Det kanske inte är nästa månad, men konsistens bygger avkastning i framtiden. Det är forskningen, organisationsdjupet, hur materialet presenteras som är tillgängligt, och om du har problem finns det alltid någon som kan hjälpa dig. För några år sedan var jag en advokat, jag var en heltidsfastighetsjurist. Med det förändrade ekonomiska klimatet bestämde jag mig för att det var en bra tid att gå och hitta andra färdigheter att finpudsa. Jag har tittat på många olika möjligheter under de senaste fyra åren eller så och snubblat på handel för ungefär två månader sedan. Jag handlar måndag till fredag, oftast tidigt på morgonen. Jag tycker att det fungerar väldigt bra här på grund av tidsskillnaden mellan Storbritannien och Sydafrika. Jag hittade Kunskap till handling genom en min vän, som rekommenderade att jag går på kursen och ta reda på vad det handlar om, vilket jag gjorde. Vi var utbildade av en underbar tränare vid kunskap till handling som kommer ut från London, Tom Franklin. Han var inspirerande, helt passionerad om vad han gör. Jag bestämde mig för att handeln var för spännande att ignorera. Jag deltog i kursen i mitten av oktober, sedan har jag varit handel sedan dess i cirka två månader nu. Det är fortfarande nytt och jag lär känna mjukvaran, men jag har mina fötter våta. Min bästa handel hittills har varit en inkomstgenerator, handlas länge på Swissie, som hände förra veckan. Jag tryckte ut skärmen och fastnade den på väggen. Det bästa för mig att lära känna organisationen Kunskap till handling har varit stödet. Dessutom finns forskningen, djupet i organisationen, hur materialet presenteras som är tillgängligt. Och om du har problem är det alltid någon som kan hjälpa dig. Förnimmelsen att det alltid är någon du kan fråga om du känner dig isolerad eller fast, det är alltid ett svar. Jag hoppas kunna uppnå ekonomiskt oberoende. Jag älskar att arbeta oberoende av någon annan. På egen hand sätter jag in min egen ram för min framgång. Och genom det uppnår jag mitt eget ekonomiska oberoende. De är en mycket professionell organisation och eftersom de lyssnar på vår feedback tycker jag att de är mer seriösa om vad de gör och de tjänster de erbjuder. Detta är min fjärde kurs med kunskap till handling vad jag vill att alla ska veta om kunskap till handling är att de är extremt professionella alla som lär oss är mycket kortfattade och tydliga i att lära igenom alla olika strategier. Men även kunskapen mot handlingar uppmärksammar de kommentarer som mottagits av delegaterna, till exempel - jag fann att jag inte visste hur man använder ETX-rymden och nu har en ny del av kursen införts för att faktiskt lära människor mycket specifikt hur Att använda den. Jag märkte också att snart efter att jag kommenterade att seminarierna blev för stora, visade Knowledge To Action igen uppmärksamhet och kondenserade klassstorlekarna vilket gjorde handelslärarna mer tillgängliga. De är en mycket professionell organisation och eftersom de lyssnar på vår feedback tycker jag att de är mer seriösa om vad de gör och de tjänster de erbjuder. Ive fann faktiskt Forex trading kurs mycket användbar och materialet var mycket väl presenterat. Presentatörerna själva är alltid öppna för frågor och har varit extremt tålmodiga. De säkerställde att vi hade en mycket god förståelse om vad som händer i den verkliga handelsvärlden. Genom att studera formelbaserade strategier fann jag faktiskt att jag har en bra förståelse för hur de fungerar, och nu vet jag hur man applicerar den för att lyckas i mitt eget liv. Jag gick med i Knowledge to Action så att jag kunde förstå hur man handlar valutor som ett sätt att komplettera min befintliga inkomst. Hittills har min träning grundligt klargjort saker, det har blivit helt enkelt för oss och i bitmåttiga bitar som enkelt absorberas och blir mer spännande när det går. Jag skulle absolut rekommendera Forex trading kursen till vem som helst - det är en livsförändrande upplevelse. Jag är så glatt att jag tog tillfället i akt att utrusta mig med dessa extra livsredskap. Jag tycker att det är viktigt att vara drivrutinen för ditt eget liv och att ha full behörighet och jag tror att den här kursen är det sättet att uppnå det. Efter att ha tagit Forex trading kursen med Knowledge to Action, som var väldigt stimulerande och väldigt uppmuntrande, insåg jag att handel är möjlig för den dagliga personen. Om presentatörerna kan göra det kan vi göra det. Kunskap till handling Ltd 1: a våningen, Konventionstorn, Cnr of Heerengracht och Coen Steytler Street, Kapstaden, 8001 Sydafrika kopiera 2017 Kunskap till handling Ltd Ansvarsbegränsning. Våra seminarier är rent utbildade i naturen. Vi råder inte på eller tipsar några affärer som visas i något seminarium. Alla branscher har visat sig, medan kurser för kunskap till handlingar endast är av utbildnings - och illustrationssyfte. Dessa produkter är inte lämpliga för alla investerare. Var snäll och se till att du förstår riskerna. Den här mannen kan göra dig rik. Eller kunde han söndag 12 februari 2012 00.04 GMT I ett litet konferensrum i ett Marriott-hotell, intill Canary Wharf i Londons Docklands, sitter 11 ambitiösa valutahandlare och lyssnar på en man som påstår sig ha hemligheten att få obegränsad rikedom. Jag lovar er, killar: Så länge du följer vad jag gör, ska du tjäna pengar. Det är väldigt svårt att inte tjäna pengar, säger presentatören Gurdas Singh, ett coachingföretag som heter Knowledge to Action. Lita på mig: När du börjar handla, kommer dina familjemedlemmar att ge dig pengar för att börja handla för dem. I slutet av dagen ger bankerna dig ingenting. Dont lägga något i en Isa det är slöseri med tid. Singhs tonhöjd förstärks av det imponerande påståendet att prins William spelar för företagets polo-lag plus en snygg reklamfilm med en blomstrande voiceover som liknar Hollywood-filmtrailers. Filmberättaren introducerar kunskap till aktionsägare, internationellt välrenommerad förmögenhetsskapande expert Greg Secker, innan han flyter ett fantastiskt tillfälle: Med över 4tn handlas dagligen är den största möjligheten i mänsklighetens historia här för att ta. Det är svårt att inte vara lite imponerad, och många av Marriott-deltagarna verkar intresserade av att betala nästan 2500 för att anmäla sig på introduktionskursen. Men utanför mötesrummet framträder en mer spännande historia. Knowledge to Action Holdings kontrolleras av Secker, som företagets hemsida introducerar som en angelägen polospelare, far till Santiago, filantrop och grundare av Knowledge to Action-stiftelsen som bor i London med sin underbara flickvän Katherine Scott. Bolagets konton visar att dess högsta betalda direktör nästan Secker fick 2,2 miljoner kronor 2009 då koncernen gav 738194 vinster och 1,6 miljoner under 2010 då bolaget gjorde en förlust om 1m eftersom tillväxten gjorde det möjligt att investera i en Nytt australiskt dotterbolag. Marknadsföringsmaterialet fortsätter i en välbekant själ: Med samma handelsstrategier som upptäckts på sina resor runt internationella handelsgolv ökade Gregs personliga handelskonto i en sådan utsträckning att han bestämde sig för att lämna investeringsbankvärlden. Redan en rik människa, pensionerade Greg som vice vice president för Mellon Financial Corporation vid 27 års ålder för att skapa ett handelsgolv hemifrån. Den bilden förstärks av sidorna i pressavsnittet, där länkar till artiklar om Secker och hans företag innehåller en intervju där han berättar en finansiell hemsida om hans tid som löper handelsgolv. Den kombinerar för att skapa ett intryck som kan leda till att någon antar att Secker var en näringsidkare på Mellon (nu Bank of New York Mellon). Var han Efter upprepade obesvarade frågor frågar vem Secker hade handlat för, kunskap till handling utfärdat ett uttalande. Det sade: Mr Seckers bakgrund är tydligt formulerad på Knowledge to Actions hemsida. Det finns inget påstående om att Secker var en näringsidkare vid BNY Mellon och Secker gör inget sådant krav. Ändå arbetade Secker för Mellon, så det är tänkbart att han lärde sig av handlare och använde lektionerna för att lära andra. Kunskap till handling webbplats har många glödande testimonials, inklusive en från Leslie Leung (eller Lang två stavningar ges på webbplatsen), en före detta inredningsarkitekt. Jag började lära sig valutahandel när jag arbetade, säger hon. När jag kände att jag var självsäker, bestämde jag mig för att avgå från arbete och handla heltid, jag skulle definitivt rekommendera den här kursen till människor. Det är en fantastisk läromiljö. Det finns mycket mer på liknande sätt och det verkar finnas situationer där handlare riskerar kunskap till aktionsfonder. Webbplatsen lägger till: Secker äger personligen ett av de mest framgångsrika privata handelsgolv (Live Trading Floor Ltd) som sysselsätter heltidshandlare med samma strategier som Greg lärde sig på sina resor runt handelsgolvet i världen. Men det föreslår en uppenbar fråga: Hur rankas verksamheten som högst? De senaste kontona på Company House Show Live Trading Floor ägs helt av Seckers Knowledge to Action Holdings. Dotterbolaget hade netto tillgångar på endast 91 132 per 31 december 2010 och hade under året 97 127 förluster. Vidare redovisar holdingbolagen för det år som slutade den 31 december 2010, vilket godkändes i september 2011, staten: Live Trading Floor Limited genomförde inte någon handelsaktivitet under året. Det klarar inte riktigt med Singhs pitch till potentiella kunder på seminariet: Om det är lätt att lära sig att handla för 7,99 från en bok som köpts hos WH Smith, tror du inte att alla skulle göra det han frågade. Du måste vara på ett proffhandelgolv, eller komma på vår pro trading floor. Trots ett svar från kunskap till handling är det fortfarande inte klart hur Live Trading Floor är klassad som högsta resultat. Företaget sa: Handelsprestandan är bosatt i handlarens skattefria personalkonton och präglar säkringsfondens resultat. Den ska inte visas i Live Trading Floor-kontona. Denna uppenbara reticens för att diskutera specifika uppgifter om Seckers trading credentials ringer en klocka med några ex-anställda, som föreslår att hans sanna talang säljs. En berättade Observer. Kunskapen till handling är en försäljningsorganisation men tack och lov är majoriteten av de som deltar på ett gratis seminarium försiktig med de upprepade löften om obegränsad rikedom för liten investering och nästan inget arbete, och slutligen skräms bort av timeshare-stilen i slutet av slutet . Tyvärr, för varje seminarium, är cirka 10 personer inte störda. Med tanke på omfattningen av marknadsföringen och det stora antalet gratis seminarier som körs över Storbritannien, hamnar många människor från varierande demografi över 2000 för en kurs som kanske inte ger dem några pengar och kommer nästan definitivt inte att göra dem snälla Av stor inkomst som säljs till dem på de fria seminarierna. Den besvikelsen har lett till många negativa recensioner av kurserna som publiceras online. Andra ex-anställda insisterar dock på att det lärda innehållet är bra, men att presentatörerna ibland överdriver enormt lätthet med vilka delegater kommer att kunna göra stora vinster. De säger också att det avgörande coachingselementet ofta försummas för att försöka sälja ytterligare kurser, till exempel Momentum Coaching på 2,220 eller Master Trader på 6 596. Kerry Twite, som betalade 2,396,40 för en Traders University kurs förra året, sa: Kursen förklarade grunderna för handel och gav mig en komplett nybörjare ett par grundläggande handelsstrategier som jag kunde börja använda genast. På forumet var min mening att källan till mycket av den negativa kritiken var mestadels missnöjda få-rik-snabbt typer som hade deltagit i kursen och letade efter den heliga handeln. Sanningen är att det inte finns någon helig gral. Där du kan kritisera är att uppförsäljningen är lite uppenbar och tunghänt ibland. Och du fick förnuftet att några av de påståenden som gjorts i fråga om kapitaltillväxt, sportbilar och så vidare kan vara överdrivna. Kunskap till handling gav en lång lista med kundbevis, vilket tyngde på att det finns många som har hittat kurserna värdefulla och hävdar att de handlar lönsamt, medan det sägs att det varken lovar eller garanterar framgång. Företaget tillade: Cirka 100 000 personer har deltagit i kurser som drivs av kunskap till handling runt om i världen. De allra flesta har haft kurser och funnit att de är mycket professionella, informativa och bra valuta för pengarna. Vi har haft ett fåtal deltagare som upptäckte att handel inte var för dem och därför kritiserade därefter utbildningen. Detta är tyvärr oundvikligt när siffrorna är så stora. Vi har utvecklat ett starkt varumärke med tusentals nöjda kunder och kommer att vidta rättsliga åtgärder för att försvara vårt rykte kraftigt om så krävs. Greg Secker Review-Mina Vänner Erfarenhet Efter att ha spenderat 3.000 på Greg Secker Förrän ringde jag en av mina goda vänner till Se vad han var upp till. Han sa att han bara deltog i ett betalt seminarium med Greg Secker som är grundaren av Knowlege To Action-ett forex trading education firma. Jag kunde ha sagt honom kompis, du kommer att slösa dina pengar, gå inte, eftersom all information du behöver är tillgänglig gratis på internet men det var för sent. Ointressant, tänkte jag på mig själv eftersom jag läste någonstans på nätet var det ganska dyrt. Hur mycket betalade du, frågade jag. 3 000 var svaret. Blodig godhet nådig mig Användar du de strategier som lärdes i seminariet jag frågade honom Ja, han sa, jag försökte det och inte fungerade bra för mig så jag använder inte längre dem längre. Tja, efter det samtalet, bestämde jag mig för att dela mina tankar om det goda och dåliga att betala för valutakurser och sådant som du ser online. Greg Secker-grundare av kunskap till handling Jag tog nästan samma sätt som min vän men jag gjorde något annorlunda. Detta var en liknande väg som jag nästan tog när jag var en nybörjare forex näringsidkare och betalade nästan 6000 för en valutakurs kurs (eller homestudy kurs som kommer med en tänkande bunt av mapp med tryckta A4-papper inuti hundratals sidor och kommer med DVD-skivor etc ). Det bra för mig var dock att jag deltog i en av sina gratis online-webinarier (bara genom att sitta i bekvämligheterna i mitt hem) och förstod vilka små bitar och delar av handelssystemet de använde. (Jag var en nybörjare då och visste inte mycket och allt de sa var som helig gral för att jag var övertygande och full av försäljningsställen som jag nästan för ut mitt kreditkort men något djupt inne i mig hindrade mig från att göra det) Webinar Var gratis men det handlade om att marknadsföra sin dyra produkt. Jag kunde inte tro hur de marknadsförde den här kursen på homestudy och folk förklarade sina kreditkort och betalade 6000 mot slutet av seminariet. Om du tycker att det var galet, det är det inte. Det var mentalt Jag gjorde motsatt av vilken majoritet som gjorde. Jag använde sökorden jag hörde i seminariet, skrivit i google och läste allt om vad de pratade om och så småningom räknade ut de flesta saker de sa att varorna kommer att avslöja i homestudy-kursen, jag räddade mig själv 6.000 (kläm mig själv på Tillbaka) Du ser att många av dessa dyra valutakurser och seminarier använder ganska mycket vad som är fritt tillgängligt på internet och laddar dig galen priser för att avslöja dessa metoder för dig. Om min vän hade sagt till mig innan han betalade arvoden skulle jag ha övertygat honom om att inte gå. Nu har han förmodligen insett att han är bortkastad 3000 för ingenting plus kostnaden för flygbolaget ticked plus hotell. Ärligt talat, jag har inte ett problem med Greg Secker som säljer forex kurser och seminarier goda på honom. Men problemet jag har är de galen och mentala priserna för den kursen han kostar. Och jag tycker att det är blodigt löjligt. Och om du börjar trading forex, är det bättre att du lägger pengarna på ett levande handelskonto och lär dig från skolan av hårda banor för att få en riktig smak av vad forex är (och att tjäna pengar i forex är inte easyyou måste vara disciplinerad) Och om dessa människor som betalade alla pengarna gjorde sina läxor så kunde de faktiskt se att all information de behöver hittas fritt på internet. Det tar bara tid för dig att få allt och knyta dem ihop så att du förstår. Inte komplicerat alls Min vän sa att det var ungefär 20-30 eller så folk som deltog i seminariet. Han berättade också att de var mestadels gamla människor, möjliga pensionärer, letade efter ett sätt att tjäna pengar för att upprätthålla dem under de få år som de har lämnat på jorden. Nu är det tragiskt, det är det inte. Få 3000 från gamla människor Seriöst Nu tänker på det, det är 60 000 i intäkter där för 20 betalande människor och sedan för ett ettidseminarium Och självklart gör Greg Secker många av dessa slags seminarier om året. Så du kan göra summan. Det lägger till. Men kille, 3000 för en kurser. Där den informationen kan hittas fritt online. För ett tag sedan frågade jag honom om han gjorde några framsteg och gissade vad ingen alls. Han sa till och med att de har en annan nivå självklart kan han uppgradera men vet du vad kostnaden är 15.000 freaking dollars (om jag minns den siffran korrekt). Man, den typen av pengar är bra för att öppna ett handelskonto och om du kan använda strategierna för handel med prishandel här. med rätt riskhantering kan du öka den till 30 000 eller så i 6 månader VAR VARA ALDRIG BETALA 3000 FÖR EN FOREX-SEMINAR ELLER KURS Min vän hade gått till kursen, lärde sig strategin Greg Secker hade lärt och tillämpat det och det gjorde det inte Jobba för honom Till sist gav han helt enkelt upp och började handla med prisåtgärder som han fann var mycket mer tillförlitliga än vad som lärdes av Greg Seckers Knowledge To Action Trading Firm. Dont sugas i att köpa dyra valutahandelskurser, nästan all information du behöver kan hittas fritt online. Ta av dig röven och har du egen läxa. Lär dig själv, lära dig, titta på YouTube, det finns massor av videor om Forex trading. För att tjäna pengar i Forex trading behöver du verkligen göra det här: Hitta en enkel och pålitlig Forex trading strategi Studiera Forex och demo handel för ett tag tills du är säker på att handla live Fonder ditt handelskonto med tillräcklig handelskapital och handla med ditt handelssystem och du måste ha bra riskhanteringspraxis på plats, eftersom du kan blåsa ditt konto om du inte gör det. Det är allt det är dyr programvara, handelskurser eller seminarier. Några intressanta resonemang och artiklar om GREG SECKERS KÄRN TILL ÅTGÄRD HANDELSFIRM En annan man gjorde en Greg Secker Review på länken nedan: Heres annan: Jag har betalat för kurser eller handelssystem vanligtvis inte över 100 så jag kan lära mig eller se saker i andra människors perspektiv och också öka min kunskap och jag har inget emot att göra det. Ingen tvingade mig att köpa dem, men saken är att de inte var dyra. Några av de kunskaper jag förvärvade använder jag idag och min kunskap har ökat som ett resultat. Men jag vet ett handelssystem eller handelskurs eller ett handelsprogram är löjligt dyrt när jag ser en. Tyvärr vet många nya valutahandlare inte detta och de spenderar mycket pengar på att köpa i dessa saker och när det inte fungerar spenderar de lite mer pengar på en annan. Så om du är nybörjare, skynda inte på att köpa dyra valutahandelskurser Och seminarier och forex trading softwareif du gör, kommer du att dela bort med dina hårt intjänade pengar och bara för att inse senare att du har spenderat pengar på något du aldrig kommer att använda. Internet är ett massivt bibliotek av handelssystem och valutahandel där du kan söka gratis. Gör dina läxor och letar inte alltid efter nästa glänsande föremål Theres no holy grail trading programvara eller handelsstrategi där ute, tro mig när jag säger detta. Om det finns forex trading system till salu där ute eller programvara till salu, gå köpa dem för att tillfredsställa din nyfikenhet och kanske öka dina knowledgetheres inga problem med det men aldrig spendera mer än 500 att betala för ett handelssystem. Jag tycker att det är för mycket. Så småningom kommer du att sätta dig ner med ett system som du kanske vill ha från din egen forskning. Det finns många Forex trading strategier som arbete listade på denna webbplats, gör din forskning, prova dem och använd vad du vill. Det är allt gratis. Lär dig om prishandelshandel. Theres massor av pris aktionshandel strategier här också. Tänk två gånger när du ser alla dessa dyra valutahandelsseminarier och kurser. Kom ihåg att det finns massor av information om valutahandling som finns gratis på internet, varför kan du inte lära dig det själv istället för att betala någon en stor bit av dina pengar för att lära dig att lära dig när du gör det själv gratis Slutligen, om du vill Betala för Greg Seckers valutahandel kurs, gör då det. Du kan lära dig något. Nobodys stoppar dig. 3 CommentsApril 12, 2010 06:35 ET Knowledge to Action introducerar ny Forex Training Course LONDON, FÖRENADE KUNGARIKET - (Marketwire - 12 april 2010) - Efter efterfrågan från sina kunder, Europas nummer ett näringsidkare, Knowledge to Action. Har infört en ny forex utbildning som är utformad för att undervisa intradag handel till de kandidater som strävar efter att bli full tid valutahandlare. Som svar på efterfrågan från utexaminerade av programmet Ultimate Forex Profits har Knowledge to Action tagit fram det nya MasterTrader Forex-programmet för att möta de mer avancerade behoven hos dem som har börjat forexhandel som privata handlare. Kompanysutbildarna, som alla har erfarenhet som verkliga utövare själva, kommer att leda den nya kursen i Storbritannien, Singapore och Australien, länder där kunskap till åtgärder förex utbildning och gratis seminarier redan är etablerade. Den nya MasterTrader-kursen bygger på kunskap till åtgärder inledande och mellanliggande kurser för att undervisa kandidater sju extra forex trading strategier, och att utveckla sina färdigheter i avancerad teknisk analys. Kommenterar hans erfarenhet av den nya kursen, sa doktor Harry Mowat, The Mastertrader lägger mycket mer information till vad du lär dig från de ursprungliga kurser och ger dig några riktigt bra strategier så att du kan få några udda procent här och där från kraftvridningar och några på gapet trading US Market som ett sätt att lägga till dina vinster för veckan. När de har slutfört de tidigare kurser, kan kunskaper till handlingskandidater gå in på ett heltidsexempel. Vissa kan vittna om träningens effektivitet, som har startat en ny livsstil som valutahandlare. Som kandidat Jean-Hee Anh vittnar har jag handlat i 2 månader. Mina bästa handelsresultat hittills var 4000 pips på 1 dag vilket var briljant. Jag skulle gärna vilja upprepa så varje månad. Den nya kursen är en naturlig förlängning av kunskap till åtgärder som består av förexutbildningskurser, vilket gör det möjligt för studenter att nå den handelslivsstil som de söker. Om kunskap till handling Kunskap om handling, grundad av Greg Secker. Är hemmet till det prisbelönta Traders University174-programmet, och Europas nummer ett näringsidkare. Kursens börskurs har lanserat många privata handlare på vägen till ekonomiskt oberoende sedan 2004. För ytterligare detaljer, se företagets webbplats på knowledgetoaction. co. uk. Eller på följande sociala nätverk: Greg Secker på Twitter och Kunskap till handling på Twitter. Greg Secker på LinkedIn och KnowledgeToAction på Facebook, eller på en av Greg Seckers specialistbloggar.

No comments:

Post a Comment